Fiat Cinquecento 1.2 16v 01.11.2014
Auto zakupione już jako rajdówka po małych modyfikacjach i usprawnieniach startuje w imprezach typu KJS
Silnik:
1242 ccm 16V Lancia Y, , strojony w www.hondatuner.pl, wałki 259 Rewar, dolot GSG, kolektor wydechowy 4-2-1, układ wydechowy fi50mm + dwa tłumiki przelotowe, wtryski uno turbo, przepustnica 1.6 16v, kolektor ssący rozwiercony
Przeniesienie napędu:
skrzynia 5 biegowa, przełożenie główne 5,9 (10/59)lub 4,9 (13/64) + szpera Kałuża Motorsport lekkie koło zamachowe + sprzęgło 1,4 16v 200mm
Układ kierowniczy:
krótka maglownica, wspomaganie elektryczne
Zawieszenie:
Przód:
bilstein B6 gwintowany zmienione nastawy, sprężyny Eibach Pro Kit lub H&R wąska sprężyna z helperem, poliuretany Strongflex, negatyw 1,5
Tył:
sprężyny Eibach Pro Kit lub MTS amortyzatory Bilstein B6 zmienione nastawy, poliuretany Strongflex
Hamulce:
Przód:
240 mm wentylowane tarcze Brembo od Pandy, zaciski Palio, klocki Ferodo
Tył:
tarcze 240 mm Brembo MAX i klocki Ferodo , hydrauliczny hamulec ręczny + korektor siły hamowania
Płyn hamulcowy motul RBF 660
Inne:
* Ob spawane i wzmocnione nadwozie
* klatka bezpieczeństwa z zastrzałami przód tył krzyże w drzwiach
* płyta pod silnikiem(8mm) z duraluminium PA11
* rozpórka przód góra i dół
* lewarek zmiany biegów w aluminiowym koszu przeniesiony do wnętrza
* żelowy akumulator przeniesiony do wnętrza,
* zapinki maski i klapy,
* wyłącznik prądu 6 biegunowy,
* Fotele Mirco
* pasy 4 punktowe 3 calowe
Koła:
asfalt: 175/50 R13 lub 185/60r13
zima: 155/70 R13 lub 145/80 R13