Fiat Cinquecento 1.4 16v 31.10.2014
Auto zbudowane z myślą o KJS-ach i stratach w czeskim Rally cup i Wolnym Pucharze
Silnik:
1368 ccm 16V Fiat Stilo, , strojony w www.hondatuner.pl, wałki 259 Rewar, dolot GSG, kolektor wydechowy 4-2-1, układ wydechowy fi50mm + tłumik przelotowy na końcu, wtryski uno turbo, przepustnica 1.6 16v, kolektor ssący rozwiercony
Przeniesienie napędu:
skrzynia 6 biegowa, przełożenie główne 4,9 (13/64) + szpera Kałuża Motorsport lekkie koło zamachowe + sprzęgło 200mm
Układ kierowniczy:
krótka maglownica,
Zawieszenie:
Przód:
bilstein B6 Abath rallycrosowy, gwintowany, zmienione nastawy, sprężyny Eibach Pro Kit lub H&R wąska sprężyna z helperem, poliuretany Strongflex, regulacja kąta na mimośrodzie.
Tył:
sprężyny Eibach Pro Kit amortyzatory Bilstein B6 zmienione nastawy, poliuretany Strongflex regulacja zbieżności i kąta na mimośrodach, stabilizator
Hamulce:
Przód:
257 mm wentylowane tarcze EBC Turbo Groove, klocki EBC Yellow Stuff
Tył:
tarcze 240 mm Brembo MAX i klocki Ferodo , hydrauliczny hamulec ręczny + korektor siły hamowania
Płyn hamulcowy motul RBF 660
Inne:
* Ob spawane i wzmocnione nadwozie
* klatka bezpieczeństwa z zastrzałami przód tył krzyże w drzwiach
* płyta pod silnikiem(8mm) z duraluminium PA11
* rozpórka przód góra i dół
* lewarek zmiany biegów w aluminiowym koszu przeniesiony do wnętrza
* akumulator przeniesiony do wnętrza,
* zapinki maski i klapy,
* wyłącznik prądu 6 biegunowy,
* Fotele Mirco
* pasy 4 punktowe 3 calowe Sabelt
Koła:
asfalt: 195/45r14 185/55r14 maxsport
zima: 155/70 R13 lub 145/80 R13